بوشهر- فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهدا موج آفرین هستند، گفت: شهدا برای کشور استقلال به ارمغان آوردند.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید خرمدل پنجشنبه شب در دومین یادواره شهدای روستای حسینکی شهرستان بوشهر با بیان اینکه خصوصیات شهدا بازگرداندن عزت به مردم کشور است، تصریح کرد: در تاریخ کشور ثبت شده است سه رئیس جمهور بدون اجازه پادشاه کشور، وارد کشور شدند و جلسه گرفتند. اما اجازه حضور محمدرضا پهلوی را ندادند.
خرمدل ادامه داد: امروز رئیس جمهور هر کشور برای عبور از خاک و آسمان کشور باید از جمهوری اسلامی ایران اجازه بگیرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بوراحمد با بیان اینکه شهدا موج آفرین هستند، عنوان کرد: شهدا استقلال را برای کشور به وجود آوردند و امروز تنها کشوری که برای خود تصمیم می‌گیرد فقط جمهوری اسلامی ایران است و حتی آمریکا نیز بدون اجازه اسرائیل نمی‌تواند اقدامی انجام دهد.
خرمدل با اشاره به وابستگی صد درصدی دوران پهلوی به دشمنان اسلام، گفت: در دوران شاه نیروهای مسلح دارای شرایط خوبی نبودند، در حوزه سیاست، اقتصاد و غیره وابستگی صد درصدی داشتیم ولی امروز با تحریم‌های بسیار زیاد در مسیر رو به جلو با سرعت بسیار زیاد هستیم.
فرمانده سپاه فتح ضمن اشاره به اینکه دارای عزت جهانی هستیم، اذعان کرد: امروز دشمن ادعا دارد ایران در حال صادر کردن پهباد به روسیه است در حالی که جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع‌مقدس توان ساخت سیم‌خاردار هم نداشت‌.

کد خبر ۵۹۶۰۵۷۷