بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در دولت سیزدهم در حوزه زیر ساخت‌های درمان روستایی و شهرهای شهرستان تنگستان هفت خانه بهداشت روستایی، مرکز جامع سلامت و توسعه و تجهیز مراکز درمانی در حال اجرا است.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر شنبه در آئین افتتاح مرکز بهداشتی روستای گورک خورشیدی شهرستان تنگستان ضمن تشکر از خانواده خیر غاربی که جهت احداث این مرکز همکار لازم را داشتند عنوان داشت: طی ۲ سال گذشته در دولت سیزدهم و در حوزه زیر ساخت‌های درمان روستایی و شهرهای شهرستان تنگستان هفت خانه بهداشت روستایی، مرکز جامع سلامت و توسعه و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی با همراهی کادر درمان آستان بوشهر در حال اجرا است.
فرماندار تنگستان ادامه داد: همزمان با مرکز بهداشت گورک خورشیدی، خانه بهداشت گورک جمال، سادات، بنجو، مرکز جامع سلامت شهر اهرم که طی ۲ سال گذشته عملیات اجرایی آنها آغاز شد با مشارکت خیرین، دهیاران و شورای های اسلامی انجام و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
فرماندار تنگستان تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که در دستور کار دولت آیت الله رئیسی قرار گرفت و با محوریت علوم پزشکی استان بوشهر و متولی گیری مسئولان شهرستان‌ها دنبال می‌شود رسیدگی به سلامت مردم است.
وی یادآور شد: درمانگاه تأمین اجتماعی شهر دلوار با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به بهر برداری خواهد رسید و همزمان عملیات اجرایی درمانگاه تأمین اجتماعی شهر اهرم آغاز خواهد شد.
لطفی خاطرنشان کرد: بحث غربالگری فشارخون و دیابت که توسط مراکز بهداشتی تنگستان از ۲۶ آبان ماه سال جاری آغاز شده تا ۱۵ دی ماه ادامه خواهد داشت که تاکنون در تنگستان ۵۷ درصد در این طرح شرکت کردند و باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا بقیه نیز در این طرح شرکت کنند.

کد خبر ۵۹۶۱۹۷۸