بوشهر- هنرمندان و طراحان دیجیتال استان بوشهر در حاشیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر از یک پتروشیمی بازدید کردند.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، هنرمندان و طراحان دیجیتال استان بوشهر عصر یکشنبه در راستای پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر به بازدید از یک پتروشیمی پرداخته و با دستاوردهای قطب انرژی ایران بیش از پیش آشنا شدند.
رییس مرکز فضای مجازی بسیج استان بوشهر بیان کرد: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان بوشهر با حضور هنرمندان در عسلویه آغاز شد.
مهراب کیانی افزود: این رویداد ملی از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه به مدت سه روز در مجتمع شیرینوی عسلویه با حضور بیش از ۱۶۰ نفر از هنرمندان بوشهری در حال برگزاری است.
وی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و استعدادیابی ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان در راستای کمک به شکوفایی و پیشرفت آنها است.
یاسمن پورمحمدی یکی از هنرمندان شرکت کننده در این رویداد پس از بازدید از مجموعه‌های پتروشیمی عسلویه گفت: جوانان نخبه ما با کسب تخصص خود توانستند مسیر جدیدی در تحریم‌ها خلق کنند و ما امروز وظیفه خود می‌دانیم تا این پیشرفت‌های چشمگیر ایران را با هنر خود به منصه ظهور برسانیم.
هنرمندان استان بوشهر، پس از آشنایی بیشتر با موفقیت‌ها و پیشرفت‌های قطب انرژی ایران به ایده‌پردازی و تولید محتوای دیجیتال پرداختند.

کد خبر ۵۹۶۳۱۱۱