بوشهر- مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به جامعه روستایی و عشایری، اکیپ‌های درمانی دامپزشکی در مناطق محروم استان بوشهر تشکیل شد.

گناوه آنلاین؛

مهدی تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در کنار برگزاری اردوهای جهادی و ارائه خدمات رایگان اعم واکسیناسیون دام‌ها، سمپاشی دام و اماکن دامی و آموزش و ترویج، در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به دنبال گسترش خدمت رسانی به جامعه روستایی و عشایری هستیم.
وی از تشکیل اکیپ‌های درمانی دامپزشکی بخش دولتی برای ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خبر داد و گفت: به دنبال آن هستیم در موازات انجام امور اجرایی سازمان دامپزشکی در اقدامی جدید با تشکیل اکیپ‌های درمانی دامپزشکی خدمات خود را در مناطق کمتر توسعه یافته افزایش دهیم و در این راه علاوه بر برنامه ریزی های انجام شده نیازمند همکاری‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز هستیم.
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر تصریح کرد: با مشاوره‌ای که با استاندار به عمل آمد در برخی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که فاقد نیروی دامپزشکی هستیم با برنامه ریزی انجام شده توسط کمیته فنی اداره کل دامپزشکی استان همکاران دامپزشک به صورت کشیک‌های روزانه و در نوبت‌های تعیین شده به این مناطق سرکشی خواهند کرد و خدمات درمانی لازم را به صورت رایگان ارائه خواهند داد.
وی تاکید کرد: هم اکنون دامپزشکی با برگزاری اردوهای جهادی به صورت منظم و همچنین طرح کشیک دامپزشکان در مناطق محروم سعی دارد در راستای ارائه خدمات رایگان و حفظ و نگهداری سرمایه‌های روستاییان و عشایر و پویایی اشتغال خدمات خود را به طور کامل در دور افتاده‌ترین و صعب العبورترین نقاط استان نیز گسترش دهد.

کد خبر ۵۹۶۵۳۶۹