بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: ۵۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال اعتبار در سال جاری برای توسعه زیرساخت‌های شیلات استان بوشهر مصوب شده است..

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تأمین اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و همچنین احداث و تکمیل زیرساخت‌های صیادی و آبزی پروری ۵۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال اعتبار در سال جاری برای شیلات استان بوشهر مصوب شده است.
مدیرکل شیلات استان بوشهر ادامه داد: این اعتبارات به منظور پروژه‌های بهسازی بنادر صیادی در استان بوشهر، ایجاد زیرساخت‌های مجتمع آبزی پروری، طرح ساماندهی مراکز کوچک ماهیگیری، صید و صیادی در آب‌های داخلی و ساحلی بوشهر و همچنین تعمیر و تجهیز ساختمان‌های اداری شیلات استان مصوب شده است.
وی به افزایش ۱۰۵ درصدی این اعتبارات مصوب امسال نسبت به سال قبل اشاره کرد و افزود: میزان اعتبار مصوب سال گذشته ۲۶۰ هزار و ۷۳۰ میلیون ریال بوده است که حدود ۷۵ درصد از این اعتبار تخصیص یافته است.
امینی همچنین در ارتباط با تخصیص اعتبارات مصوب امسال گفت: تا پایان امسال میزان تخصیص این اعتبارات برای توسعه زیرساخت‌های شیلاتی مشخص می‌شود.

کد خبر ۵۹۶۵۹۳۶