بوشهر- فرماندار دیلم از برگزاری یادواره شهدا در یکی از روزهای دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر پنج شنبه در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دیلم با تسلیت ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) وگرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا اظهار داشت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است چرا که ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و باید بهترین کارها را برای رضایت آنها انجام دهیم.
فرماندار دیلم برگزاری یادواره شهدا را یکی از اقدامات مهم فرهنگی در مسیر تکریم شهدا دانست و افزود: باید برنامه ریزی و اقدامات بسیار مناسبی انجام گیرد تا به بهترین نحو ممکن مراسم یادواره شهدا برگزار شود و همه دستگاه‌ها در این زمینه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

وی به مستند سازی تاریخ شفاهی و زندگینامه شهدا و ایثارگران اشاره کرد و ابراز داشت: نسل‌های پس از انقلاب برای پی بردن به عظمت شهدا و علت ایثار و از جان گذشتگی آن‌ها نیازمند به معرفی این بزرگواران و رشادت‌های آنان هستند که بیان زندگینامه شفاهی و مستند شهدا از زبان مادران و پدران شهدای گرانقدر و همرزمان آنان یکی از مهمترین راه کارها در این حوزه است.
اسدی از همه مسئولان و مردم شهرستان دیلم که در مراسم استقبال، تشییع و بدرقه شهید خوشنام مشارکت داشتند قدردانی کرد و از برگزاری یادواره شهدا در یکی از روزهای دهه مبارک فجر خبر داد.

کد خبر ۵۹۶۶۸۹۹