بوشهر – نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) جلوه حق، صداقت، مبارزه با ظلم، عفت و پاکدامنی و راستگویی است.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری جمعه‌شب در مراسم فاطمیه در شبانکاره اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر شبانکاره در حوزه درمان است که مردم و مسؤولان این شهر موضوع را مطالبه کرده‌اند.
وی اضافه کرد: با همت و پیگیری مستمر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مجوز احداث بیمارستان جدید در شبانکاره دریافت شده است که می‌تواند مشکلات درمان در این شهر را رفع کند.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: تقویت مرکز درمانی فعلی در شبانکاره یکی دیگر از موضوعات است که باید ضمن تأمین تجهیزات مورد نیاز، زمینه حضور پزشکان متخصص فراهم شود.
حسینی بوشهری با بیان اینکه شیوه الگویی از مهمترین شیوه‌های تعلیم و تربیت است، ادامه داد: فلسفه قرآن نقش هدایت‌گری است و ظرفیت الگو بودن در حضرت فاطمه وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه در قرآن و در کلام پیامبر و ائمه از حضرت فاطمه (س) سخن گفته شده است افزود: حضرت فاطمه جلوه حق، صداقت، مبارزه با ظلم، عفت و پاکدامنی و راستگویی است.
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بعد تربیتی الگوی هدایتی حضرت فاطمه تصریح کرد: ایشان یک بانوی عالمه، فاضله و معصومه است که محل رجوع مردم برای مشاوره و حل مسائل شرعی است.

کد خبر ۵۹۶۷۶۷۱