بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت صنایع در رسانه‌های استان گفت: رسانه‌های انقلابی در میدان جنگ نرم دشمن با همه توان حاضر شوند و بجنگند.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم پایانی جام رسانه‌ای امید در بوشهر اظهار کرد: این نظام و انقلاب بزرگ است و شهدای بزرگی همچون شهید رضی موسوی در راه این انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند تا مردم در امنیت و آرامش باشند.
وی با اشاره به اینکه شهید رضی موسوی نقش مهمی در جبهه مقاومت داشته است ادامه داد: همه این شهید بزرگ را دوست داشتند و با شجاعت و توان بالای خود توانست منشأ کارهای بسیار بزرگی باشد و مزد خود را با شهادت گرفت.
استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کارهای بزرگ این نظام و انقلاب باید بیان شود اضافه کرد: رسانه‌های انقلابی باید در مسیر امام و رهبری، آرمان‌های انقلاب و شهدا حرکت کند.
وی با اشاره به اینکه صاحبان صنایع را ملزم به حمایت از رسانه‌های استان بوشهر کرده‌ایم افزود: باید همه جریانات و کسانی که دل در گروه این انقلاب دارند حمایت شوند.
محمدی‌زاده امیدآفرینی در شرایط جنگ همه‌جانبه دشمن را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: دشمن همه توان خود را بسیج کرده تا مردم حضور کم‌رنگی در انتخابات داشته باشند و رسانه‌ها در این شرایط باید با امیدآفرینی زمینه افزایش حضور مردم را فراهم کنند.
وی خواستار تلاش برای شکل‌گیری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند امسال شد و گفت: رسانه‌های انقلابی باید برای حضور مردم در انتخابات بجنگند.
استاندار بوشهر اظهار کرد: ما نیز به عنوان مجریان انتخابات همه تلاش خود را برای برگزاری انتخابات رقابتی با مشارکت گسترده مردم و یک انتخابات سالم با امنیت کامل به کار می‌گیریم.

کد خبر ۵۹۷۶۹۸۸