بوشهر- معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن بوشهر گفت: به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی سهمیه تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان اعلام شد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی سهمیه تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی استان بوشهر اعلام شد افزود: سهمیه امسال تسهیلات مسکن روستایی ۷ هزار واحد مسکونی با سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان به ازای هر واحد تعیین شد
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: این سهمیه در تمامی روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله به متقاضیانی که فرم ج آنها سبز باشد، پرداخت خواهد شد.
وی گفت: بر اساس مصوبه هیأت وزیران سهمیه امسال از ۲۰۰ هزار واحد به ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته و در استان بوشهر نیز از سهمیه ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سالانه به هفت هزار واحد افزایش یافته است و فرصت خوبی است تا مردم استان نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام کنند.
فخرایی بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر آمادگی دارد تا نسبت به تشکیل پرونده تسهیلات مذکور اقدام کند که در در همین راستا لینک جهت تسهیل در ثبت نام متقاضیان طراحی شده است و متقاضیان می‌توانند از طریق تلفن همراه ثبت نام کنند و سپس بنیاد مسکن جهت تشکیل پرونده با افراد تماس خواهد گرفت.
وی بیان کرد: هم اکنون درصد مقاوم سازی واحدهای مسکونی در استان بوشهر ۶۳ درصد است که با احداث این هفت هزار واحد مسکونی، میزان مقاوم سازی‌ها به ۷۳ درصد خواهد رسید.

کد خبر ۵۹۷۷۵۹۶