بوشهر- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: برای حفظ حقوق بیت المال وجلوگیری از زمین‌خواری، همه اراضی کشاورزی و زراعی استان تعیین تکلیف و سند مالکیت رسمی و قانونی این اراضی صادر شود.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیز صبح پنج شنبه در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در این سازمان، حفظ حقوق بیت المال و صیانت از اراضی کشاورزی را مهم دانست و گفت: باید تلاش بیشتری در خصوص صیانت از اراضی و منابع طبیعی و کشاورزی صورت گیرد که این امر باید با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های متولی صورت گیرد.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به حفظ اراضی کشاورزی گفت: جهاد کشاورزی در راستای اجرای قانون تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و اجرای احکام صادره در برخورد با متخلفان به عنوان دستگاه متولی اهتمام ویژه داشته باشد.
وی تصریح کرد: دستگاه قضائی استان بوشهر از دستگاه‌های متولی که در برخورد با این قبیل تخلفات ورود می‌کنند به طور جدی حمایت حقوقی و قضائی خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری بوشهر در ادامه با اشاره به صدور اسناد ملی افزود: در جهت حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از زمین‌خواری، لازم است همه اراضی کشاورزی و زراعی استان تعیین تکلیف و سند مالکیت رسمی و قانونی این اراضی صادر شود.

کد خبر ۵۹۷۸۸۶۹