بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی قهرمان واقعی دفاع از حقوق بشر بود.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح شنبه در جمع نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان با بیان اینکه اظهار داشت: روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از تلخ‌ترین روزها برای ما بود.
وی سردار سلیمانی را قهرمان واقعی دفاع از حقوق بشر دانست و بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بدون توجه به دین، مذهب، نژاد، رنگ و… به دفاع از حق مظلومان می‌پرداخت.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی همیشه در کنار مظلومان بوده است اضافه کرد: شهید سلیمانی پدیده این قرن بود و موفقیت‌های بزرگی در عرصه مقاومت و دفاع از مظلوم ثبت کرد.
وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی‌ماه خاطرنشان کرد: فتنه سال ۸۸ بزرگترین حادثه پس از انقلاب اسلامی در کشور بود که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی، سران فتنه این انقلاب را تا لبه پرتگاه بردند.
رضایی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ همراه با یک طراحی و مدیریت راهبردی دقیق انجام شده بود افزود: سران فتنه در این دوره به سرباز دشمن تبدیل شدند ولی مردم با بصیرت ایران اسلامی در نهم دی‌ماه درس بزرگی به آنان دادند.
وی با بیان اینکه دشمنان در نهم دی ماه جواب دندان‌شکن و تاریخ‌سازی را گرفتند ادامه داد: دست قدرت الهی در این روز ظاهر شد و مردم با عنایت الهی فتنه را جمع کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: فارغ از نتیجه انتخابات، آن چیزی که مهم‌تر است، حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات است.
وی بیان کرد: دشمن تلاش ویژه‌ای دارد تا مانع حضور مردم در انتخابات پیش رو شود و همه باید تلاش کنیم که مردم برای حضور گسترده در انتخابات ترغیب کنیم و شاهد خلق حماسه دیگری باشیم.

کد خبر ۵۹۸۰۰۷۸