گناوه- به مناسبت دهه مبارک فجر پایگاه سلامت شهری امام موسی کاظم (ع) شهرستان گناوه با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح یکشنبه در آئین افتتاح پایگاه بهداشت شهرستان گناوه بیان داشت: این پایگاه سلامت در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیر بنای ۳۵۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
حسن ملکی زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه برنامه طرح سلامت خانواده (نظام ارجاع – پزشکی خانواده) در شهرستان گناوه اجرا می‌شود پایگاه سلامت غیر ضمیمه امام موسی کاظم (ع) خدمات‌رسانی به جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر که شامل چهار هزار و ۵۲ خانوار است را انجام خواهد داد.

وی عنوان کرد: این خدمات شامل پزشکی، مامایی، مراقبت‌های کودک و نوجوان، میان‌سال و سالمند، خدمات بهداشتی و مراقبتی به مادران است که در قالب طرح سلامت خانواده به جمعیت هدف ارائه می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر از خیر سلامت اظهار کرد: بخشی از ساخت این پایگاه توسط خیر سلامت آقای محمدرضا بهزادی به یاد مرحوم پدرش انجام‌شده است و این اقدام را گامی ماندگار و ارزشمند در راستای ارتقا سطح سلامت و بهداشت منطقه دانست.

کد خبر ۶۰۱۴۱۰۱