گناوه- فرماندار گناوه گفت: مردم شهرستان گناوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور گسترده‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهند داشت.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری صبح جمعه در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان گناوه اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن، روز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نظام مقدس که به رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم شکل گرفت به رهبری مقام معظم رهبری با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد.
فرماندار گناوه افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام و انقلاب با برنامه ریزی های مختلف برای از میان برداشتن نظام مقدس اسلامی تلاش کرده‌اند اما با عنایت الهی، پشتیبانی مردم و رهبری هدایت گرانه رهبر معظم انقلاب، همه نقشه‌های دشمنان را خنثی شده است.

وی گفت: امروز با الگو گیری از نظام مقدس اسلامی شاهد خروش ملت‌ها بر علیه استکبار جهانی در سراسر جهان هستیم.
وی گفت: به منظور برگزاری راهپیمایی باشکوه و با برنامه ریزی مناسب، مسیر مشخص شده راهپیمایی ۲۲ بهمن گناوه توسط شهرداری و همکاری دستگاه‌های مرتبط آماده سازی شود.
وی یادآور شد: ادارات و دستگاه‌ها و کارگروه‌های ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان گناوه در برگزاری راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار گناوه افزود: وضعیت ترافیک و تردد در مسیر راهپیمایی کنترل شود و برنامه ریزی مناسب در تردد خودروها در این مسیر در هنگام راهپیمایی انجام شود.
فرماندار گناوه گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن جشن ملی در سراسر کشور است و از همه اقشار، گروه‌ها و آحاد مردم همیشه در صحنه برای حضور باشکوه در راهپیمایی این روز بزرگ و ماندگار در تاریخ نظام اسلامی دعوت می‌شود.
وی ادامه داد: همه ملت ایران و مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان گناوه در این راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور باصلابت تر و پرشور تر از سال‌های گذشته خواهند داشت و به همه دشمنان اثبات خواهند کرد که همواره پشتیبان نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.
برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در گناوه
دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با آغاز این دهه در شهرستان آغاز و تا پایان این دهه تداوم خواهد داشت.
وی افزود: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال بخصوص جشن چهل و پنجمین بهار انقلاب در ۲۲ بهمن، ستاد دهه فجر شهرستان با ۲۲ کمیته تشکیل شد.
ضرغام مردانی افزود: این نشست به منظور هماهنگی لازم بین دستگاه‌های و ادارات مختلف و کمیته‌های ستاد راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکیل شده است.
وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گناوه ساعت ۹ صبح از میدان امام (ره) تا مصلای جمعه با حضور مردم این شهرستان برگزار خواهد شد و با تجمع در مصلی با سخنرانی فرماندار شهرستان به پایان خواهد رسید.

کد خبر ۶۰۱۸۸۲۷