بوشهر- فرماندار دشتی گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در سطح شهرستان دشتی افتتاح و اجرا شد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی بعد از ظهر جمعه در جمع مردم شهر خورموج اظهار داشت: امسال در حالی چهل پنجمین بهار انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمن در حال اضمحلال است.
فرماندار دشتی افزود: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون در عرصه‌های بین الملل مورد توجه بوده است.
بحرانی ادامه داد: به دلیل همراهی، همکاری و الگو گیری همواره مورد توجه دوستداران بوده است.
وی تصریح کرد: امروز دنیا بین الملل به این نتیجه رسیدند که علی رغم تحمیل فشارها نتوانستند کاری انجام دهند و تلاش دارند با استفاده از ظرفیت داخلی به نظام ضربه وارد کنند.
وی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد نظام را ناکارآمد جلوه دهد ولی امروز ایران به عنوان ابر قدرت در برابر همه دشمنان ایستاده و آنها از این موضوع ناراحت هستند.
بحرانی گفت: کسانی که دیروز می‌گفتند که این انقلاب چهل سالگی خود را نمی بیند امروز کجا هستند، جایگاه علمی ایران اسلامی به نسبت گذشته قائل مقایسه نیست.
بحرانی با بیان اینکه جایگاه بین المللی ایران در عر صه های مختلف بی نظیر است، افزود: در دهه فجر امسال بیش از ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و اجرا شد.
وی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان بازیگر اصلی از آن یاد می‌شود و بدون ایران هیچ اتفاقی در منطقه رخ نمی‌دهد.
بحرانی ادامه داد: مردم در همه صحنه‌های مختلف همواره پشت سر ولایت ایستادند و همین امر باعث عقب نشینی دشمنان شد.
وی خاطر نشان کرد: در اسفند ماه سال جاری دو انتخابات مهم پیش رو داریم که هر دو مهم است و دشمن تلاش دارد حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد.
وی گفت: بر همه ما فرض است جامعه هدف خود را تشویق و ترغیب به حضور در پای صندوق‌های رأی کنیم.
بحرانی بیان کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند.

کد خبر ۶۰۱۹۳۳۸