بوشهر- معاون سیاسی امنیتی فرماندار بوشهر گفت: تعداد ۱۴۵ صندوق ثابت و سیار اخذ رأی در شهرستان بوشهر پیش بینی شده است که در بخش‌های مختلف جهت اخذ رأی مردم حضور فعال خواهند داشت.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عابدی صبح چهارشنبه در جمع خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: مردم با غیرت و سرافراز ایران با حضور پر رنگ خود یک حماسه عظیم و غرور آفرین ایجاد کردند.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار بوشهر به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از مردم خواست تا یک بار دیگر تجلی حضور خود را در ۱۱ اسفند و معرفی نماینده اصلح و منتخب خود به مجلس شورای اسلامی است به معرض نمایش بگذارند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار بوشهر در پایان به حضور فعال این مجموعه در انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: تعداد ۱۴۵ صندوق ثابت و سیار اخذ رأی پیش بینی در شهرستان شده که در بخش‌های مختلف شهرستان بوشهر جهت اخذ رأی مردم حضور فعال خواهند داشت.
شایان ذکر است در پایان این آئین به نفرات برگزیده و موفق توانیابان در عرصه‌های ورزشی، علمی و فرهنگی با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر ۶۰۲۴۱۸۱