بوشهر- امام جمعه موقت دیر همزمان با میلاد اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر با جانبازان ۲۵ درصد به بالا دیدار و از آنها تجلیل کرد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی عصر چهارشنبه در دیدار و سرکشی از تعدادی از جانبازان ۲۵ درصد به بالای دوران دفاع مقدس در شهرستان دیر با تبریک میلاد ابالفضل العباس (ع)، اظهار داشت: امروز به نمایندگی از امام جمعه دیر و رهبر معظم انقلاب در جمع شما جانبازان سرافراز حاضر شدیم تا سلام مقام معظم رهبری را به پیشگاهتان ابلاغ کنیم.
امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه خوشا به حال شما جانبازان که مشمول سلام و ارادت ویژه نایب امام زمان (عج) قرار گرفته‌اید، افزود: انقلاب اسلامی ایران حاصل رهبری امامین انقلاب، جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده آنها است.
وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام حسینی است، تاکید کرد: برای تداوم این انقلاب باید همه در انتخابات ۱۱ اسفندماه حضور پرشور و گسترده‌ای داشته باشیم.
سعیدی بیان کرد: هرکس در هر جایگاهی که قرار دارد دیگران را بصورت چهره به چهره برای شرکت در انتخابات ترغیب کند تا دشمنان ناکام شوند
وی ادامه داد: جانبازان که طعم ایثارگری و سختی‌ها را چشیده اند بیشتر اهمیت شرکت در انتخابات را درک می‌کنند و نقش مهمی در تبلیغ برای حضور مردم در این حماسه سیاسی دارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر با تبریک روز جانباز، گفت: طرح سپاس از علمداران حماسه هر ساله با حضور نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در منزل جانبازان به نمایندگی از رهبر انقلاب برگزار می‌شود.
میثم ابراهیمی افزود: همه ما مدیون جانفشانی شهدا، فداکاری جانبازان و استقامت خانواده‌های آنان هستیم و اگر خدمتی به این عزیزان انجام می‌شود، وظیفه است.
جانبازان دیری نیز در این دیدارها ضمن اعلام حمایت از نظام و رهبری تا پای جان، از همه مردم برای حضور پرشور در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت کردند.

کد خبر ۶۰۲۴۸۰۴