گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی گناوه از برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی در روستای چهار روستایی شهرستان گناوه خبر داد.

گناوه آنلاین؛

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ضرورت و اهمیت این رویکرد کاربردی نسبت به فرهنگ قرآن کریم در جهت پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی افراد جامعه بر کسی پوشیده نیست و به صحنه آوردن قرآن و فرهنگ نجات بخش آن در عرصه‌های مختلف زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی نیاز امروز بشر است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: رویکرد قرآنی برگزاری کارگاه سبک زندگی بر اساس آموزه‌های کتاب آسمانی قرآن در مواجهه اصولی با آسیب‌های اجتماعی و با توجه به توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب به ارائه سبک زندگی اسلامی و قرآنی در روستای چهار روستایی از توابع شهرستان گناوه به همت مرکز قرآنی محدثه برگزار شد.
وی گفت: ایجاد انس و ارتباط میان قرآن و انسان، می‌تواند زندگی و سلامتی را به ارمغان بیاورد و الگویی زیبا را ترسیم کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه ادامه داد: این رویکرد قرآنی با سخنرانی و کلاس داری استاد موسوی از بوشهر در ۲ نوبت صبح و عصر انجام شد.
وی ادامه داد: مخاطبان این کارگاه فکری و معنوی که اغلب جوانان بودند در این دوره با پشتوانه‌های معرفتی، اخلاقی و معنوی قرآن، سنت نبوی (ص) و سیره اهل بیت (ع) آشنا شدند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه یادآور شد: ایجاد بستر مناسب برای گسترش فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و فراهم کردن مقدمات لازم جهت آموزش‌های تخصصی در سطوح بالاتر، نیاز امروز جامعه است.
وی گفت: این دوره‌های یک روزه به صورت فصلی در شهرستان برگزار خواهد شد.

کد خبر ۶۰۳۶۷۵۲