بوشهر- امام جمعه اهل سنت بخش سیراف گفت: راهکار عبور از بحران و مشکلات حضور پر شور و حداکثری در انتخابات است.

گناوه آنلاین؛

شیخ حسین افروز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور در انتخابات، برای حفظ نظام و امنیت ملی کشورمان یک امر واجب بر همه ما است.
امام جمعه اهل سنت بخش سیراف افزود: همه باهم برای سازندگی ایران اسلامی رأی می‌دهیم انتخابات باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد.
وی گفت: امروز هر برگه رأی که به صندوق انداخته می‌شود در حقیقت رأی برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب و این برای کشور بسیار باارزش و بااهمیت است و با رأی خود سرنوشتمان را تعیین کنیم.
وی اضافه کرد: مسأله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شجاع و مقتدر شرکت کنند و نشان بدهند که برای سر نوشت کشورمان تلاش می‌کنیم که ایران با اقتدار و پایدار بماند.
وی با بیان اینکه راهکار عبور از بحران و مشکلات حضور پر شور و حداکثری در انتخابات است گفت: دشمن این را باید بداند که ملت ایران اسلامی دست از انقلاب، آرمان‌های آن و یاری مجاهدان واقعی بر نمی‌دارند.
امام جمعه اهل سنت بخش سیراف یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری و ایستادگی بر سر آرمان‌ها و ارزشهای معنوی خواهد بود و آمادگی و آگاهی با بصیرت مردم موجب جلوگیری از به ثمر رسیدن اقدامات و اهداف دشمنان می‌شود.
وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات دفاع از استقلال و آزادی ایران اسلامی است.
وی گفت: وعده ما روز جمعه یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ است که به امید حق همه برای سربلندی کشورمان پای صندوق‌های رأی می آییم.

کد خبر ۶۰۳۸۷۶۶