بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آماده باش کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تا پایان برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند خبر داد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و همچنین وظیفه ذاتی این اداره کل، نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اولویت راهداران به منظور برگزاری انتخابات پرشور در سطح استان، در حالت آماده باش هستند.
وی افزود: با توجه به احتمال بارش نزولات آسمانی و ریزش در محورهای کوهستانی استان، نیروهای راهداری آمادگی دارند با تمام توان نسبت به مسیرگشایی اقدام کنند تا مشکلی در انتقال صندوق‌های سیار و موارد مرتبط با انتخابات ایجاد نشود.
اخترشناس با اشاره به تمهیدات لازم برای عدم انسداد راه‌های روستایی در روز انتخابات مجلس در صورت بارندگی ادامه داد: نارنجی‌پوشان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دوشادوش سایر مردم با حضور در صندوق‌های رأی، همراهی و پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجدداً ثابت خواهند کرد.
وی افزود: در این آماده باش ۲۰۰ نفر راهدار با استفاده از ۱۸۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در ۱۶ راهدارخانه در سطح محورهای استان بوشهر حضور دارند.

کد خبر ۶۰۴۱۰۰۳