بوشهر- معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به استان از احتمال بارش پراکنده باران خبر داد.

گناوه آنلاین؛

زهرا راستگو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از عصر امروز یک سامانه بارشی ورود استان بوشهر که باعث افزایش پوشش ابر در سطح استان خواهد شد.
وی از وقوع بارش پراکنده باران در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: گاهی رگبار همراه با رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط به‌ویژه نقاط شمالی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.
معاون پیش‌بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط استان خبر داد و افزود: رانندگان نسبت به لغزندگی جاده باید مراقبت کنند.
وی با اشاره به احتمال خسارت به محصولات کشاورزی ادامه داد: با توجه به افزایش قابل توجه سرعت باد از امشب تا اواخر روز دوشنبه، هشدار دریایی سطح نارنجی نیز صادر شده است.
راستگو اضافه کرد: با وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید جنوبی (گاهی تا بیش‌از ۵۰ کیلومتر در ساعت) ارتفاع موج دریا در فراساحل به ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ خواهد رسید.
وی گفت: در این مدت نسبت به اختلال در ترددهای دریایی و خطر غرق شدن شناورهای کوچک، به‌ویژه شناورهای سبک و تفریحی هشدار داده می‌شود.

کد خبر ۶۰۴۵۱۹۴