بوشهر_ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اولین جشنواره قصه گویی قرآن کریم تا پایان فروردین ماه در استان بوشهر در حال انجام است.

گناوه آنلاین؛

وحید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه گردهمایی اصحاب قرآن استان بوشهر اظهار داشت: اولین جشنواره قصه گویی قرآن کریم در چهار بخش معلمان قصه‌گو، مادران قصه‌گو، قصه‌گویی و قصه‌خوانی در استان بوشهر در حال انجام است.
وی تصریح کرد: از ۱۷ اسفند ماه نمایشگاه قرآن کریم در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح خواهد شد.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: کاروان قرآنی از ۱۷ اسفند ماه در سراسر استان بوشهر به راه خواهد افتاد و مجموعه قرآنی مختلف را اجرا خواهد کرد.
حیدری اضافه کرد: گردهمایی اصحاب قرآن استان بوشهر با عنوان قرآنیان استان بوشهر و به عنوان تجمع اصحاب حق که مورد تاکید مقام معظم رهبری است امروز ۱۶ اسفند ماه در سالن لیان در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: تدبر در قرآن کریم، تلاوت قرآن، تواشیح و سرود از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۶ اسفند ماه سالروز درگذشت آیت الله میرزا معتقد اهرمی است که در تقویم به روز قرآنی استان نامیده شده است به همین مناسبت گردهمایی قرآنیان استان بوشهر در حال برگزاری است.
وی گفت: آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و نماینده منتخب مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و احمد ابوالقاسمی از مشاهیر قرآنی کشور از مهمانان ویژه این برنامه هستند.

کد خبر ۶۰۴۷۸۶۹