بوشهر- نمایشگاه قرآن و عترت «می خوانمت » همزمان با روز قرانی بوشهر افتتاح شد.

گناوه آنلاین؛

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه قرآنی می خوانمت به مناسبت سالروز ارتحال علامه «میرزا معتقد اهرمی ریشهری» که روز قرآنی بوشهر نام‌گذاری شده است، با همکاری مؤسسات قرآنی شهرستان بوشهر ظهر پنج شنبه با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده محترم ولی فقیه در استان و جمعی از مسؤولان استان در مدرسه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) افتتاح شد.
وحید حیدری افزود: این نمایشگاه در شش بخش مشاوره تخصصی و عمومی، عرضه محصولات قرآنی و فرهنگی، پوشش برتر، تبلیغ و ترویج (کودک و نوجوان)، کارگاه تخصصی طب و تغذیه، ویژه برنامه‌های قرآنی، شرح نهج البلاغه و معرفی دستاوردها و مفاخر قرآنی در حال برگزاری است.
حیدری گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آثار و دستاوردها و مفاخر قرآنی در بین جامعه است و عموم مردم می‌توانند از ۱۷ اسفند ماه لغایت ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی گفت: نمایشگاه از روز شنبه تا چهارشنبه هفته آینده صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه دانش آموزان برقرار خواهد بود.
حیدری یادآور شد: قرآن چراغ نمایان کننده راه راستی است و خواندن آن روشنایی بخش قلب‌ها است و خانه‌ای که صوت قرآن در آن جاری باشد، مکان امنی برای ارتباط قلبی با خدا است.
وی بیان کرد: اقلام حوزه قرآن و عترت اعم از کتاب شریف قرآن کریم، رحل، قرآن هوشمند، مفاتیح الجنان و ارتباط با خدا با ۳۰ درصد تخفیف در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

کد خبر ۶۰۴۹۱۵۹