بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات، گفت: اهالی رسانه استان بوشهر نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی داشتند.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شنبه شب در دیدار با مدیران، مجریان، گزارشگران و برنامه‌سازان صدا و سیمای استان بوشهر از تلاش و نقش اساسی رسانه در افزایش مشارکت مردم در انتخابات قدردانی کرد.
وی ادامه داد: از ماه‌ها پیش که برنامه‌ریزی برای انتخابات سالم همراه با رقابت، امنیت و مشارکت در استان انجام شد، صداوسیما نیز در قالب قرارگاه اصلی نبرد رسانه‌ای، تلاش‌های ویژه‌ای انجام داد.
وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با برنامه‌ریزی و طراحی قصد ناایمن کردن انتخابات را داشتند، خاطرنشان کرد: در این عرصه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با اقدام به موقع مانع از هر گونه توطئه‌ای شدند.
استاندار بوشهر اضافه کرد: اهالی رسانه مانند جهادگران دوران دفاع مقدس تلاش کردند تا حضور آگاهانه و پرشور مردم را در انتخابات ۱۱ اسفند فراهم کنند و در روز انتخابات صدا و سیمای استان بوشهر در سطح ملی و استانی بسیار خوش درخشید و در کنار ستاد اصلی انتخابات، به وظیفه اصلی خود به خوبی عمل کرد.
وی افزود: با کمترین امکانات ولی با یک تفکر انقلابی و جهادی در صداوسیما، مشارکت خوبی از حضور مردم به ثبت رسید که جای تقدیر دارد.
وی اضافه کرد: در پایان سال و ابتدای سال آینده خبرهای خوبی از پیشرفت و آبادانی استان بوشهر از شبکه استانی بوشهر به اطلاع مردم رسانده می‌شود.
تولید و پخش ۲۸ مناظره نامزدهای انتخاباتی
مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر هم در ابتدای این دیدار گفت: در صدا و سیما برنامه‌ریزی انتخابات از ۸ ماه پیش آغاز شد و برای نخستین بار ۴ کانال انتخاباتی تلویزیونی راه‌اندازی و ۲۸ مناظره نامزدهای انتخاباتی تولید و پخش شد.
مهدی حیدری اضافه کرد: شبکه استانی بوشهر در روز انتخابات هم با ویژه برنامه‌های مختلف همراه مردم بود و با اعزام گزارشگران و تصویربرداران در گوشه گوشه استان گزارش‌های متنوعی تولید و پخش شد.

کد خبر ۶۰۵۰۵۸۰