گناوه- مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه گفت: ۵۰۰ کلاس در قالب ۱۵۶ مدرسه برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در گناوه آماده شد.

گناوه آنلاین؛

ضرغام مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه برای اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی اقدام به آماده سازی کلاس‌های درس و تأمین امکانات رفاهی کرده است.
مدیر آموزش و پرورش و مسوول کمیته اسکان ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان گناوه افزود: ۵۰۰ کلاس در قالب ۱۵۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و همه سالن‌های ورزشی و غیرورزشی مدارس و آموزشگاه‌های شهرستان برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی و مواقع بحرانی آماده شده است.
مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: ۲ پایگاه ثابت برای پذیرش و ثبت نام اسکان فرهنگیان در ۲ نقطه ورودی شهر پیش بینی شده است.
وی گفت: پایگاه شماره یک در مدرسه محدثه شهر گناوه از سمت ورودی بوشهر و برازجان به شهر و پایگاه شماره ۲ در کتابخانه بهزاد جنب اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه مستقر است و کار اسکان از روز ۲۸ اسفند ماه آغاز شد.
وی افزود: هموطنان فرهنگی برای اسکان در مدارس این شهرستان باید در در این ۲ پایگاه ثبت نام کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌های استقبال از فرهنگیان در ایام نوروز، گفت: مهمترین نکته در بحث اسکان نوروزی توجه به تکریم فرهنگیان است.
وی گفت: نشست‌های هماهنگی ستاد اسکان مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳ در محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضا ستاد در راستای ساماندهی و نظارت بر مدارس محل اسکان مسافران نوروزی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه طرح اسکان مسافران نوروزی در سال ۱۴۰۳ بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در برنامه کاری قرار دارد، گفت: به منظور حفظ و ارتقا شأن و منزلت فرهنگیان، برنامه‌ریزی لازم جهت استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در راستای ارائه خدمات رفاهی مطلوب در ایام نوروز ۱۴۰۳ در آموزش و پرورش شهرستان انجام گرفته است.
وی از نظارت و بازدید مستمر جهت ارزیابی فعالیت‌ها و مدارس محل اسکان مسافران نوروزی خبر داد و گفت: جهت ارائه خدمات کیفی و مطلوب به مسافران نوروزی نظارت دقیق در طرح اسکان توسط مدیریت آموزش و پرورش گناوه انجام خواهد شد.
مردانی با بیان اینکه با تعامل و همدلی تلاش می‌کنیم شرایط ایمن و راحتی برای مسافران نوروزی در شهرستان فراهم شود، بیان کرد: همه امکانات و ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به کار گرفته شده است.
مدیر آموزش و پرورش گناوه ضمن تاکید بر نظارت بر عملکرد مدارس محل اسکان و رعایت نکات ایمنی و امنیتی و تلاش جهت رفع نواقص، از تلاش اعضای و عوامل ستاد اسکان تقدیر و خواستار تلاش حداکثری عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی شد.

کد خبر ۶۰۵۷۹۸۶