بوشهر- استاندار بوشهر گفت: از ابتدای نوروز امسال سه میلیون گردشگر وارد استان شده است.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح دوشنبه در حاشیه نخستین جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: توسعه اشتغال یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر و اقدامات مهمی در این راستا در استان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: سال گذشته استان در بخش‌های مختلف و به خصوص حوزه اشتغال و تخصیص اعتبارات در شرایط خیلی خوبی قرار داشت که حاصل اتحاد و همدلی مسئولین و ارتباط با بدنه اجتماعی است.
استاندار بوشهر بیان کرد: در سال جدید نیز متناسب با شعار سال که به نام رونق تولید با مشارکت مردمی است سعی می‌شود فضای حضور مردم در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: پایین بودن نرخ تورم در استان بوشهر به نسبت سایر استان‌ها، داشتن یک آب و هوای مناسب و قرار گرفتن آن در ردیف استان‌های گردشگرپذیر سبب شده که بوشهر از مقاصد اولیه سفر بخش عمده ای از هم وطنان قرار گیرند.
محمدی‌زاده گفت: سه میلیون گردشگر از ابتدای نوروز وارد استان شده اند که نشان از اقبال خوب و مناسب مسافران نوروزی به این استان است.
وی افزود: بررسی وضعیت استان در نوروز امسال نشان می‌دهد که یک آرامش خوبی برای ارائه خدمات به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی وجود دارد.
استاندار بوشهر تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ هزار خودرو وارد استان شده است.

کد خبر ۶۰۶۱۹۹۹