گناوه- سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: در هفته اول تعطیلات نوروزی بیش از ۱۰ هزار خدمت به مراجعان سرپایی و بستری در این بیمارستان ارائه شده است.

گناوه آنلاین؛

حسن فخرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در هفته اول تعطیلات نوروزی حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ خدمت به مراجعین سرپایی و بستری در این بیمارستان ارائه شده است.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه افزود: از این میزان، هزار و هفتصد خدمت مربوط به بخش رادیولوژی، پنج هزار و پانصد خدمت مربوط به بخش آزمایشگاه و هزار و پانصد خدمت مربوط به خدمات دارویی است.
وی عنوان کرد: تعداد کل مراجعان به اورژانس هزار و ۲۲۵ نفر بوده که از این تعداد ۲۷۰ نفر برای ادامه روند درمان در بخش‌های مختلف درمانی بستری شده، ۴۳ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته، ۲ نفر اعزام و ۴ نفر فوتی بوده است.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه ضمن بیان فعال بودن واحدهای مختلف در این مرکز در ایام تعطیلات تصریح کرد: جهت سهولت دسترسی مردم به خدمات درمانی، در تمامی ایام تعطیلات نوروز داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی، خدمات سرپایی به تمامی مراجعین ارائه کرده و همچنین کلینیک تخصصی دولتی امام خمینی (ره) در مرکز شهر با تمامی تخصص‌های پزشکی فعال بوده و آماده ارائه خدمات به مردم و مسافرین با تعرفه دولتی است.
وی خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته قبل از شروع تعطیلات نوروزی، تأمین دارو، تجهیزات و اقلام مصرفی و تنظیم کشیک‌های کاری پرسنلی، تلاش شد تا مراجعان و مهمانان نوروزی بدون نگرانی و دغدغه تمامی خدمات مورد نیاز را در این مرکز دریافت کنند.

کد خبر ۶۰۶۵۵۲۳