بوشهر- معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: طرح اقدام محوری قرآنی استان بوشهر با حضور کارشناسان برنامه محفل و پخش شبکه سه سیما روز سیزدهم فروردین ماه در دهکده قرآنی چارک برگزارمی شود.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات شنبه شب در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از معنویت شب‌های قدر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بویژه شب‌های قدر، فرصت مغتنمی برای تقویت معنویت است و قرائت قرآن و تأمل در آیات الهی در این ایام، مسیر صحیح زندگی را به ما نشان می‌دهد.
وی افزود: گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است و در شهرها و روستاهای استان بوشهر باید در این مسیر، اقدامات لازم انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرای طرح «اقدام محوری قرآنی استان بوشهر» در روستای چارک خبر داد و تصریح کرد: اقدام محوری قرآنی استان بوشهر با حضور کارشناسان برنامه محفل و پخش شبکه سه سیما در ساعت ۱۵ روز سیزدهم فروردین ماه در دهکده قرآنی چارک برگزار می‌شود.
وی ضمن دعوت از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برای شرکت در این طرح اضافه کرد: از اهالی رسانه و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر نیز انتظار داریم در زمینه اطلاع رسانی عمومی این برنامه معنوی و قرآنی اهتمام ورزند.

کد خبر ۶۰۶۵۶۸۸