بوشهر- رییس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: کشفیات جرایم سرقت در ۱۰ روز اول فروردین ماه سال جاری در استان بوشهر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد و افزایش بالای ۱۰۸ درصدی داشته است.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارگاه جوشن سهرابی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که یکی از برنامه‌های مهم پلیس استان بوشهر ویژه تعطیلات نوروز مقابله هدفمند با جرایم سرقت بوده لذا با تلاش کارآگاهان و افسران تحقیق شاغل در پلیس آگاهی و دوایر تجسس از همه مهم‌تر لطف خدای متعال و همراهی و همکاری شهروندان و مسافران خوشبختانه کشفیات جرایم سرقت به دست آمده در ده روز اول فروردین ماه سال جاری در استان در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل رشد و افزایش بالای ۱۰۸ درصدی داشته و معدل ۶۸ درصدی در نسبت کشف به وقوع مجموع جرایم سرقت به دست آمده است..
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در تکمیل این خبر خاطر نشان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده همچنان وقوع سرقت منزل، مغازه، خودرو، موتور سیکلت، موبایل، قطعات و لوازم داخل خودرو و سرقت احشام دارای فراوانی در وقوع بوده و همکاری بیشتر شهروندان و مسافرین در خود مراقبتی و دقت در نگهداری از اموال خود ضروری است.
سرهنگ سهرابی بیان داشت: پلیس آگاهی استان بوشهر تا پایان تعطیلات نوروز مأموریت شناسایی و دستگیری باندهای سارقان و مال خران و کشف اموال مسروقه و استرداد آن به افراد مالباخته را در کنار مراجع قضائی با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند اخبار وقایع و رخداد را از طریق سامانه ۱۱۰و گزارش اطلاعات خود در ارتباط با رفتار و عملکرد مأموران پلیس را از طریق سامانه ۱۹۷ اطلاع رسانی کنند.

کد خبر ۶۰۶۵۸۶۳