بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هر زمانی که می‌خواهید بدانید در زندگی در چه مسیری هستید، به مسیر امام علی (ع) نگاه کنید که مسیر حق است.

گناوه آنلاین؛

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: به فرموده پیامبر اسلام، علی (ع) با حق است و حق هم با او است و این دو با هم عجین هستند و نماد هم هستند.
وی حضرت علی (ع) را قرآن مجسم دانست و اضافه کرد: اگر می‌خواهیم بر اساس آموزه‌های قرآنی زندگی کنیم باید به حضرت علی علیه‌السلام نگاه کنیم که در چه مسیری بوده است.
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه قرآن و حق از حضرت علی علیه‌السلام جدا نمی‌شود تصریح کرد: هر زمانی که می‌خواهید بدانید در زندگی در چه مسیری هستید، به مسیر امام علی (ع) نگاه کنید که مسیر حق است.
وی بیان کرد: الگوی مناسب برای هر انسان در زندگی پیامبر گرامی اسلام (ص) است و پیامبر می‌فرمایند که حضرت علی علیه‌السلام نیز اینگونه است.
آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به مظلومیت حضرت علی علیه‌السلام خاطرنشان کرد: در مظلومیت امام علی (ع) همین بس که بعد از شهادشان، قبر ایشان ۱۰۰ سال مخفی بود.
وی افزود: حضرت علی علیه‌السلام در زمان شهادت فرزندان خود را به دوری از دنیا و حمایت از مظلوم سفارش کردند.

کد خبر ۶۰۶۶۵۸۱