بوشهر- شورای هیأت‌های مذهبی کشور در محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق، بیانیه‌ای صادر کرد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، در بیانیه شورای هیأت‌های مذهبی کشور در محکومیت حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق. آمده است: یک بار دیگر رژیم جعلی و دیو صفت صهیونیستی در جبران شکست‌های پی در پی که در جبهه‌های مختلف از سوی جریان مقاومت متحمل می‌شود دست به اقدامی شنیع و ددمنشانه زد و این رژیم اشغالگر در جنایتی دیگر ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.
شورای هیأت‌های مذهبی کشور با تبریک و تسلیت شهادت این شهدای سرافراز به محضر مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت نستوه و قهرمان ایران اسلامی و همچنین با محکومیت شدید این اقدام غیر انسانی که برخلاف همه اصول و قواعد بین المللی نیز می‌باشد، تأدیب و مجازات قاطع رژیم جعلی صهیونیستی را به وجه متناسب خواهان و خواستار است.

کد خبر ۶۰۶۷۲۴۰