گناوه- فرماندار گناوه گفت: ادارات، نهادها و دستگاه‌های شهرستان گناوه برنامه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان را با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به اطلاع عموم مردم برسانند.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال ۵۸ از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت نظام اسلامی راهپیمایی این روز هر سال به تاسی از فرمان امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب با شکوه هر چه تمام تر در سراسر کشور و در این شهرستان برگزار می‌شود و مردم حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز می‌دارند.
فرماندار گناوه افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه و حملات ددمنشانه اخیر این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از سرداران سپاه اسلام در این حملات، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حضور مردم در این راهپیمایی باشکوه‌تر از گذشته خواهد بود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب پیرامون برگزاری برنامه این روز بزرگ در شهرستان گفت: با توجه به تعطیلات اخیر، اطلاع رسانی پیرامون برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گناوه باید به طور همه جانبه و توسط همه دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌ها و اشخاص انجام شود.
فرماندار گناوه گفت: همه ادارات، نهادها، شهرداری، پایگاه‌های بسیج، مساجد، هیأت‌های مذهبی، اصناف، بازار برنامه برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان را با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها در فضای مجازی و حقیقی به اطلاع عموم مردم برسانند.

کد خبر ۶۰۶۸۷۱۴