بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: جامعه امروزی ما برای عبور از امواج توها و بقا خود نیازمند به فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت است.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار علی رزمجو پنجشنبه شب در مراسم بیستمین یادواره شهدای روستای درازی و بزرگداشت شهدا گمنام شهرستان اظهار داشت: ایثار و مقاومت، پیروزی، جهاد، همبستگی و شهادت حلقه‌های زنجیره‌ای هستند که در انقلاب اسلامی به هم پیوسته و معنای وسیعی را از آیات قرآنی و اعتقادت اسلامی ما به ارمغان آوردند.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر افزود: معانی که در آن سرنوشت ما رقم می‌خورد، بقا انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند وجود چنین ویژگی‌هایی در فرهنگ هر ملت و جامعه یک ثروت عظیم شکست ناپذیر است.
رزمجو ادامه داد: ثروتی که با تزریق آن به بدنه جامعه بدون شک هر حرکتی را به بهترین وجه ممکن در مسیر حق و در مسیر دین خدا قرار می‌دهد
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور جامعه امروزی ما برای عبور از امواج توطئه‌ها و بقا خود نیازمند به فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت که شهدا و جانبازان و آزادگان و صبر و استقامت خانواده‌ها برای ما به ارمغان آورده است برای پیروزی در جبهه‌های گوناگون نیاز به بازنگری این ویژگی‌ها داریم.
رزمجو تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند ما را به آینده امیدوارتر کند بازسازی گسترش‌های معنوی در خاکریز انقلاب که شهدا از این خاکریز در کربلا اقتدار آفریدند.
وی گفت: به کار گیری ویژگی‌های ایثار و فداکاری در امور شخصی و شغلی بسیار ضروری است، ما در تدوام انقلاب ذخیره‌های عظیمی چون شهدا و صبر استقامت خانواده شهدا داریم که حضورشان یادآور حماسه آفرین‌ها بوده است.
رزمجو خاطر نشان کرد: نام و یاد این عزیزان، برکت خون‌های پاک آنها انقلاب اسلامی ۴۵ ساله شده و دشمنان در طول این ۴۵ سال در اتاق‌های فکر تا مرحله براندازی طراحی کردند که برخی از این طرحی‌ها با کمک هم پیمانانش پیاده شده اما وقتی به ویژگی‌ها و اقتدار انقلاب نگاه می‌کنیم می‌بینیم که این اقتدار و موفقیت‌ها در ۴۵ سال در درون انقلاب پا برجا است و به بیرون مرزها هم صادر شده است.
وی اضافه کرد: شش ماه است غزه مقتدر زیر آماج جهان غرب و اسرائیل قرار گرفته است ولی دشمنان به هیچکدام اهداف خود نرسیدند. رزمجو یادآور شد: هر کشتی اسرائیل که در دریا حرکت می‌کند به تیرها و موشک‌ها غیبی در اقیانوس‌ها برخورد می‌کند این مقاومت‌ها و آموزش‌ها و شلیک‌ها از ویژگی‌های ایثار و فداکاری شهدا که در کربلاهای ایران صادر و جهانی شده و استفاده می‌شود.
رزمجو افزود: همه حرکت‌ها و برکت‌های انقلاب اسلامی در سنت واقعه کربلا حسینی معنا پیدا کرده است.
وی یادآور شد: در انقلاب اسلامی قیام سالار شهیدان مظهر عظیم‌ترین ایثار و فداکاری برای کسانی است که می‌خواهند در صراط مستقیم قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه شهدا حقایق عالم هستی را درک نمودند و دین خدا یاری کردند، گفت: فرد مجاهد شهادت برای آن پلی به سوی پیروزی و جاده‌ای که آن را به لقا پروردگار می‌رساند شهدا از این جاده عبور کردند.
رزمجو اظهار کرد: امروز جوانان غیرتمند شاهد هستیم مثل جوانان دوران دفاع مقدس سیره خود را از شهدا آموختند و جوانان استان آماده حضور در غزه هستند و اگر این لشکر در غزه حضور پیدا کند اسرائیل را با خاک یکسان خواهد کرد.
وی تصریح کرد: موفقیت‌هایی که به برکت انقلاب به‌وجود می‌آید به برکت خون شهدا است بهترین نشانه‌های عالم خلقت در وجود شهدا رقم می‌خورد.
وی یادآور شد: امروز دنیا علیه اسرائیل راهپیمایی می‌کند و اکثر ملت‌های جهان به طرفداری از فلسطین و غزه علیه اسرائیل تظاهرات می‌کنند.

کد خبر ۶۰۶۹۵۷۳