بوشهر- رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر گفت: نظارت و بازدید مشترک دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و دادستانی از مراکز عرضه فرآورده خام دامی در بوشهر انجام شد.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا عباسی بعد از ظهر یکشنبه اظهار کرد: در راستای ادامه طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳، روز یکشنبه، ۱۹ فروردین طی بازدیدی مشترک با حضور نمایندگان و کارشناسان دادستانی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل دامپزشکی استان از تعداد ۱۰ مرکز عرضه فرآورده خام دامی بازدید شد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر افزود: در این بازدیدها حدود ۵۰ کیلو گرم فرآورده خام دامی معدوم و مقرر شد به علت تخلفات بهداشتی تعداد ۲ واحد پلمپ و ۲ واحد دیگر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی ارجاع شوند.
وی گفت: ناظران بهداشتی دامپزشکی در سطح استان بوشهر به طور مستمر بر مراکز عرضه نظارت‌های لازم را دارند و در این زمینه همکاری عموم مردم و عرضه کنندگان در رعایت موارد بهداشتی می‌تواند تلاش همکاران ما را در تضمین هرچه بیشتر سلامت سفره غذایی مردم فراهم کند.

کد خبر ۶۰۷۲۵۰۵