سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که تیمش در دیدار گذشته هم نمایش قابل قبولی داشت گفت: در هشت هفته پایانی لیگ برتر بهترین عملکرد را خواهیم داشت تا به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که در هفته بیست و دوم برابر مس رفسنجان متوقف شده بود، روز جمعه در هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.
جواد نکونام سرمربی آبی پوشان در نشست خبری قبل از این دیدار با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: برای بازی فردا کارمان و هدف‌مان کاملا مشخص است. در بازی قبلی هم همه دیدند که تیم ما همه تلاشش را کرد که برنده شود اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در ۸ هفته پایانی تمام تمرکزم روی تیم است و باشگاه و مدیریت باید بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند تا بتوانیم این هفته‌ها را خوب پشت سر بگذاریم.
جواد نکونام تاکید کرد: بازیکنان و کادرفنی واقعا کار بزرگی را انجام دادند و امیدوارم بتوانیم در ۸ هفته پایانی هم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام تیم‌ها مدعی هستند و دوست دارند جام بگیرند اما یک جام است برای یک تیم.
وی گفت: حردانی الان شرایط بازی دارد و می‌توانیم از او استفاده کنیم. باید پزشکان تیم نظر نهایی را بدهند. خستگی سفر تیم ملی تأثیرگذار بوده اما نگاه ما به تیم ملی، ملی است. خود شما دیدید که امسال شرایط تیم ما چگونه است. یامگا را به آن شکل از دست دادیم. یکی از بهترین پاسورهای تیم مهدی‌پور را نیز از دست دادیم. کاملاً نابرابری داشتیم نسبت به مدعیان و امیدوارم مصدومیت‌های جزئی گریبان تیم ما را نگیرد.
او ادامه داد: از روز اولی که آمدم سختی‌های کار را می‌دانستم. اتفاقات عجیب غریب هم در فوتبال ایران زیاد می‌افتد. من که فوتبال حرفه‌ای بازی کرده‌ام هضم خیلی از مسائل برایم سخت است. نگاهم کاملاً فوتبالی است و تلاش می‌کنم مشکلات را حل کنم.
نکونام گفت: نگرانی‌ام تیمم است و باید بازیکنانم در هر تمرین بهترین بازدهی را داشته باشند و من هم باید بهترین شرایط را برای آنان فراهم کنم. در ۸ هفته پایانی تمام تمرکزم روی تیم است و باشگاه و مدیریت هم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند تا بتوانیم این هفته‌ها را خوب پشت سر بگذاریم. من که فوتبال حرفه‌ای بازی کرده‌ام هضم خیلی از مسائل برایم سخت است. نگرانی‌ام تیمم است. در ۸ هفته پایانی تمام تمرکزم روی تیم است و باشگاه و مدیریت هم بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند تا بتوانیم این هفته‌ها را خوب پشت سر بگذاریم. تمام تیم‌ها مدعی هستند و دوست دارند جام بگیرند اما یک جام است برای یک تیم.
او در پایان خصوص مصدومیت حردانی گفت: چیزی که خود بازیکن به بنده گفت این بود که در تمرین دوم بعد از بازگشت از تیم ملی شوتی زده و دچار آسیب دیدگی شده است. الان شرایط بازی دارد و می‌توانیم از او استفاده کنیم. خستگی سفر تیم ملی تأثیرگذار بوده اما نگاه ما به تیم ملی، ملی است. خود شما دیدید که امسال شرایط تیم ما چگونه است. یامگا را به آن شکل از دست دادیم. یکی از بهترین پاسورهای تیم مهدی‌پور را نیز از دست دادیم. کاملاً نابرابری داشتیم نسبت به مدعیان و امیدوارم مصدومیت‌های جزئی گریبان تیم ما را نگیرد.

کد خبر ۶۰۷۵۶۳۰