بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات برخی عوامل این تیم مبنی بر این که برخی نمی‌خواهند آبی‌پوشان قهرمان شوند، گفت: ورود به این مسایل حاشیه‌ای استقلال را از هدفش دور می‌کند.

گناوه آنلاین؛

نصرالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برد استقلال برابر آلومینیوم اراک گفت: استقلال مقابل حریف اراکی نیاز به برد داشت و به آن دست پیدا کرد تا هم صدرنشینی خود را تداوم ببخشد و هم فاصله خود را با پرسپولیس حفظ کند. آبی ها با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده به سه امتیاز دست پیدا کردند. آنها این برد را فراموش و خود را آماده دیدار برابر شمس آذر قزوین کنند. استقلال محکوم به برد در دیدارهای باقی مانده است و اگر قهرمانی می خواهد باید همه حریفان را از پیش رو بردارد.
وی در خصوص دیدار هفته بیست و چهارم استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: استقلال در دور رفت با این تیم به تساوی رسید ولی حالا شرایط فرق می کند و تساوی برای استقلال مفید نخواهد بود. آبی ها باید با انجام یک بازی منطقی، به دور از استرس و در کمال آرامش مقابل شمس آذر به میدان بروند. بازیکنان استقلال به خوبی شرایط را درک می کنند و استقلال می تواند در ورزشگاه آزادی و با حضور هوادارانش به یک برد حساس دیگر دست پیدا کرده تا یک قدم به قهرمانی نزدیک شود.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که چه تفاوت هایی بین بازی استقلال برابر مس رفسنجان و آلومینیوم اراک وجود داشته تصریح کرد: استقلال به چند دلیل مقابل مس رفسنجان به تساوی رسید، عدم هماهنگی خط دفاع که به استقلال آسیب زد ، نرفتن توپ های استقلال درون دروازه مس رفسنجان که نهایت بدشانسی برای آبی ها بود و مصدومیت مهدی پور که استقلال را مجبور به تعویض و تغییر سیستم کرد اما در مقابل آلومینیوم آبی ها روان و بدون استرس بازی کردند، حضور مرادمند هم به دفاع سروسامان داد و آبی ها توانستند با یک دفاع منطقی به پیروزی برسند.
کارشناس فوتبال در خصوص قضاوت داوران هم گفت: تا زمانی که در تمام ورزشگاه ها سیستم « وی آی ار » نباشد نباید انتظار معجزه از داوران داشته باشیم ، همه تیم ها از اشتباهات داوری متضرر شدند اما استقلال بیشتر از همه و باید امیدو ار بود که در هفته پایانی لیگ اشتباهات به حداقل برسد تا تیم یا تیم های مدعی قهرمانی یا نزدیک به سقوط آسیب ندیده و متضرر نشوند که جبران ناپذیر خواهد بود.

عبداللهی در خصوص صحبت های بازیکنان و کادر فنی استقلال مبنی بر اینکه مسایلی وجود دارد که عده ای نمی خواهند استقلال قهرمان شود تاکید کرد: متاسفانه برخی رفتارها و اتفاقات خود به خود این ذهنیت را بوجود می آورد که دست هایی در کار است تا استقلال به قهرمانی نرسد ، اشتباهات داوری ، محرومیت ها و اتفاقاتی از این دست ذهن همه را درگیر کرده ولی کادر فنی و بازیکنان نباید تمرکزشان را در هفته های پایانی لیگ به این حاشیه ها معطوف کند ، الان زمان آرامش و تمرکز است بنابراین از بازیکنان استقلال و کادر فنی می خواهم به هیچ چیزی جز قهرمانی تیم فکر نکنند.
وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کند خاطر نشان کرد: استقلال شانس اول قهرمانی است به شرط آنکه موقعیت حساس خود را به خوبی درک کنند و با آرامش و بدون حاشیه تنها تمرکزشان برروی موفقیت تیم باشد تا بتوانند به هدفی که دارند دست پیدا کنند

کد خبر ۶۰۷۷۶۲۸