ارمغانی: در آزادی احساس غربت داشتیم/ هنوز به صعود امیدواریم
ارمغانی: در آزادی احساس غربت داشتیم/ هنوز به صعود امیدواریم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی امروز در تالار آزادی برگزار شد وطی آن تیم ملی کشورمان با نتیجه ٨١ بر ٧٢ متحمل شکست شد. سعید ارمغانی بعد از این دیدار با تمجید عملکرد تیم ملی بسکتبال چین پیروزی به دست آمده را […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و چین در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی امروز در تالار آزادی برگزار شد وطی آن تیم ملی کشورمان با نتیجه ٨١ بر ٧٢ متحمل شکست شد.
سعید ارمغانی بعد از این دیدار با تمجید عملکرد تیم ملی بسکتبال چین پیروزی به دست آمده را به مربیان و بازیکنان این‌تیم تبریک گفت و خاطرنشان کرد: چینی ها فوق العاده پرتاب سه امتیازی زدند. خیلی امیدوار بودیم که ببریم اما نشد.
وی با بیان اینکه ما می دانیم چین چه سرمایه و انرژی بالایی را در بسکتبال می گذارد، ادامه داد: به همین دلیل چینی ها در لیگ و تیمملی کشورشان پیشرفت زیادی داشته اند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد حامد حدادی و اینکه وی توسط چینی ها کنترل شد، گفت: حامد در لیگ چین بازی می‌کند به همین دلیل چینی ها شناخت خوبی از این باریکن دارند. ملی پوشان چین با خطاهای زیاد حامد را کنترل کردند اما خیلی از خطاها هم گرفته نشد.
ارمغانی این نکته را یادآور شد که ملی پوشان چین در دقایق پایانی بازی شوت های سه امتیازی کشنده ای داشتند و با کمک آنها بازی را بردند.
وی با اشاره به دیدارهای باقی مانده تیم ملی بسکتبال در انتخابی جام جهانی تصریح کرد: سه بازی در پیش داریم که البته دیدار با استرالیا برگزار نمی‌شود، در پنجره ششم باید با چین و ژاپن و در خانه آنها بازی کنیم با این حال امیدوار هستیم، امیدوار هستیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال همچنین به حضور تماشاگران چین در سالن اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که در تالار آزادی خیلی احساس غربت می کردیم، این موضوع حتماً در کار ما تاثیرگذار بوده است. با این حال بازیکنان جوانمردانه بازی کردند و تمام تلاش خود را کردند.
وی با تاکید بر اینکه باید بدانیم که بازی برد و باخت دارد به امتناع استرالیا از سفر به ایران اشاره کرد و افزود: چین امشب در تهران بازی کرد و ۲۰۰ تماشاگر هم داشت. استرالیا بدون هیچ دلیلی حاضر نشده با ایران بازی کند، امیدوارم فیبا تصمیم خوبی بگیرد و بازی به نفع ما شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان در مورد عملکرد داوران توضیح داد و گفت: در یکی دو صحنه چینی‌ها خطای دبل کردند اما داور ندید و عجیب بود. امیدوارم داوران اگر اشتباهی داشتند، بدون قصد و غرض بوده باشد.