مجموعه ورزشی ساحلی گناوه توسعه می‌یابد
مجموعه ورزشی ساحلی گناوه توسعه می‌یابد

گناوه – ایرنا- رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهر با ایجاد تغییرات و افزایش امکانات توسعه می‌یابد تا قابلیت برگزاری رقابت‌های بین‌المللی و کشوری و اردوها را داشته باشد.

به گزارش ایرنا ، مهراب دشتی مکان روز یکشنبه در بازدید از این مجموعه به همراه  رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه افزود: در این راستا تغییراتی در بحث زیباسازی مجموعه و صندلی‌گذاری سکوها، رختکن تیم‌ها و داوران، بلندکردن دیوار مجموعه از طرف منتهی به دریا برای جلوگیری از ورود گل‌ولای و جایگاه‌ ویژه و خبرنگاران انجام خواهد شد تا  میزبانی مسابقات بزرگ کشوری و بین‌المللی و حتی اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی کشور را برعهده بگیریم.

وی اظهارداشت: مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه یکی از بهترین مجموعه‌های ساحلی کشور است و تلاش خواهیم کرد که نواقصات و مشکلات آن را در مدت زمان کوتاهی به حداقل برسانیم تا نمایندگان شهرستان با خیالی راحت در مسابقات کشوری و استانی شرکت کنند.

بهمنیاری نایب رئیس بانوان هیات فوتبال گناوه گفت: چندسالی است که تیم‌های بانوان این شهرستان در رشته فوتبال ساحلی مسابقات کشوری حضور ندارند و امیدواریم با برطرف شدن نقیصه‌ها و افزایش امکانات به این مجموعه شاهد حضور فعال‌تر آنها در این رشته  باشیم.

رحمان عمادی رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این بندر نیاز به یک سری تغییرات و امکانات دارد که با تامین اعتبار، مشکلات را به حداقل خواهیم رساند.
 عبدالله‌زاده مسئول کمیته فوتبال ساحلی و فوتسال شهرستان گناوه ضمن درخواست از ساحلی بازان و مسئولان مربوطه، برازامیدواری کرد مشکلات مجموعه ساحلی گناوه  تا ماه‌های آینده برطرف شود.

مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه  در سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع افتتاح شد و از آن زمان تاکنون چندین دوره رقابت‌های فوتبال ساحلی کشور باحضور نمایندگان این شهرستان و همچنین والیبال ساحلی استانی و کشوری در آن برگزار شده است.