بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است.

گناوه آنلاین؛

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی ظهر شنبه در بازدید از مکان‌های در نظر گرفته شده برای شعب اخذ رأی در شهر اهرم عنوان داشت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است.
فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه شعب اخذ رأی از ۱۰ به ۱۲ شعبه در شهر اهرم افزایش یافته اضافه کرد: جهت سهولت دسترسی مردم به شعب‌های اخذ رأی و فراهم کردن بستر انتخابات سالم و باشکوه با در نظر گرفتن آسیب‌های دوره‌های گذشته تعداد شعب اخذ رأی متناسب با جمعیت، افزایش یافته است.
وی انتخابات را نشان از دموکراسی عادلانه و سیاست‌های دولت در برگزاری انتخابات را رعایت اصل بی طرفی و در کنار آن مشارکت حداکثری مردم دانست.
لطفی در این بازدید که نمایندگان فرماندار در محل شعب اخذ رأی وی را همراهی می‌کردند، یاد آور شد: نمایندگان فرماندار باید در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم و رعایت اصل بی طرفی و تسلط بر قانون در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند، حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.
لطفی خاطرنشان کرد: امانت دار بودن، اهتمام جدی به قانون، اشراف به قانون و مقررات و شرح وظایف از جمله ویژگی‌هایی نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی است.
فرماندار تنگستان با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و با مشارکت حداکثری مردم از تمامی نمایندگان فرماندار در شهرستان خواست، نهایت دقت و تلاش خود را درجهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات به کار گیرند.
وی نمایندگان فرماندار را به عنوان محور هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی نام برد و افزود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به روز انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب از عمده وظایف نمایندگان فرماندار است.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

کد خبر ۶۰۲۶۹۲۸